Sustainalise!
De Sustainalise aanpak is een actieve, snelle en resultaatgerichte manier om met duurzaamheid om te gaan, hier kansen in te pakken en te creëren en er onderscheidend mee te zijn.
Marketing en communicatie.
Een belangrijke output van de Sustainalise methode is de vertaling in de marketing en communicatie. Het laten zien, extern en intern, geeft je bedrijf een gezicht op duurzaam gebied. Het zet aan om duurzaam te groeien en je betrekt andere partijen. Juist het vertalen naar buiten is een belangrijk en zichtbaar onderdeel. Met de aanpak kijk je eerst intern en zet het de organisatie aan in duurzame kansen te denken.
Met behulp van de 5 bovenstaande stappen (die elkaar snel opvolgen) brengen we de duurzame doelen kaart en pakken we door.
Op de agenda houden
Het mooie van deze aanpak is dat we het op die manier op de agenda zetten en houden. Veel ondernemers willen verduurzamen en dat meer verankeren, maar het ontbreekt eenvoudigweg vaak gewoon aan tijd. Daarom werkt het goed als een derde partij dit pro-actief op de agenda houdt. We gaan in de doe-modus en zetten door.
Resultaten, kansen en ideeën
Het resultaat is snel zichtbaar. En door er voor te kiezen hier serieus naar te kijken motiveert men elkaar binnen het bedrijf en ontstaan vaak nieuwe ideeën, wat weer meehelpt aan het innovatief vermogen en de creatie van kansen voor bedrijven. Duurzame kansen en opportunities!
Hoe te beginnen?
Met een intake kunnen we met elkaar bepalen wat de beste route is binnen je bedrijf. Voor de tarieven en mogelijkheden neem gerust contact op.