DUURZAAMHEID.

KOSTENPOST OF KANS?


Hoe kunnen we met ons bedrijf duurzaamheid omzetten in marketingkansen? En wat is onze duurzame propositie?

Laat je inspireren met de
onderstaande 4 vragen.

VRAAG 1

Is duurzaamheid een serieus item binnen je bedrijf en wil je er (nog) meer mee?

VRAAG 2

Staat duurzaamheid actief op de bedrijfsagenda of wil je dat?

VRAAG 3

Wil je duurzaamheid (meer) in je marketingcommunicatie benutten en integreren?

VRAAG 4

Wil je er snel en doeltreffend mee aan de slag?

OPLOSSING

Zijn minimaal 3 van de bovenstaande vragen met JA te beantwoorden? Dan is de Vandaag Sustainalise methode wellicht wat voor jouw bedrijf. Op een praktische, vlotte en oprechte no-nonsense manier integreren we duurzaamheid binnen jouw bedrijf of bedrijfsketen in de marketing en communicatie. Waarmee je kansen benut en creëert en actief meewerkt aan een meer duurzame wereld. Dat geeft enorm veel positieve energie en mag gezien worden! Begin vandaag nog. LEES MEER.